خرید کشمش آفتابی بیدانه 1 کیلو گرمی در بسته بندی های بهداشتی از باغداران

خرید کشمش آفتابی بیدانه ۱ کیلوگرمی در بسته بندی های کاملا بهداشتی انجام می شود، این خرید از باغداران به صورت فله انجام می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش آفتابی بیدانه 1 کیلو گرمی در بسته بندی های بهداشتی از باغداران

خرید کشمش آفتابی بی دانه

خرید کشمش آفتابی بی دانه خرید کشمش آفتابی بیدانه از درب کارگاه های بسته بندی کننده آن ها صورت می‌ گیرد این محصولات دارای کیفیت بسیار زیادی هستند و از عرصه و تقاضای بالایی برخوردار می باشند، انواع مختلف کشمش های آفتابی در مقابل نور خورشید خشک می شوند در حالت کلی می‌ توان گفت که کشمش هایی که در کشور ما تولید می شوند به دو صورت بی دانه و دانه دار هستند.

خشک کردن انگور ها در برابر نور خورشید باعث به وجود آمدن بهترین انواع کشمش ها می شود، این محصولات به دو صورت صنعتی و محلی تولید می‌ شوند و نوع محلی آن ها سالم و ارگانیک بوده و حدود ۲۰ روز زمان می خواهد تا کاملا خشک شوند نور خورشید باعث از بین رفتن رطوبت موجود در انگور ها می شود و بهترین انواع کشمش ها به دست می آید، برای این کار می توان انگور را با استفاده از داربست های مختلفی در مقابل نور مستقیم خورشید قرار داد.

برای تولید انگور کشمش های بی دانه به روش سنتی از مواد شیمیایی استفاده نمی شود، آن ها دارای کیفیت بسیار زیادی هستند و از خواص درمانی ویژه‌ ای نیز برخوردار می باشند در واقع کشمش های آفتابی سرشار از آنتی اکسیدان هستند، در این ماده غذایی برای جلوگیری از سرطان های مختلف مناسب هستند آن ها همچنین از سلول‌ های سرطانی پیشگیری کرده و رادیکال های آزاد موجود در بدن را از بین می برند.

اگر روزانه حدود ۲۱ عدد کشمش مصرف شود، باعث از بین رفتن فشار خون می شود و به سلامتی شخص کمک زیادی می گردد کشمش های آفتابی پتاسیم زیادی دارند و باعث از بین رفتن فشار خون می شوند آن خا برای کسانی که به انواع ناراحتی های چشمی و فشار خون مبتلا هستند، بسیار مناسب می باشد این ماده غذایی نیاز به قرص های فشار را کمتر می کند.

از دیگر خواص کشمش ها می توان به تقویت بینایی و چشم ها اشاره کرد، آن ها با ویتامین هایی بسیار زیادی که دارند باعث سلامتی چشم شده و دید چشم را بیشتر می‌ کنند همچنین در رفع بیماری های چشمی مانند آب مروارید، تاری دید و غیره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، کشمش خواصی در حد هویج داشته و سیستم بینایی را بسیار تقویت می کند.

مصرف کشمش به صورت دوره‌ ای برای افرادی که روزانه ساعت های زیادی به صفحه گوشی، کامپیوتر و غیره خیره می شوند بسیار مناسب می باشد، آن ها همچنین باعث از بین رفتن چین و چروک های ریز صورت می شوند و به مرور زمان سطح پوست را بسیار صاف و درخشان می کنند آن ها به صورت طبیعی یک جوانساز مناسب تلقی می‌ گردند و هسته هایی که در این انگور ها نیز وجود دارد، دارای روغن مناسبی برای پوست و مو می باشد.

پلی فنول موجود در انواع کشمش ها باعث بیشتر شدن میزان الاستین و کلاژن سازی پوست می شود و شادابی و جوانی را به پوست هدیه می‌ دهد این محصولات سرشار از فواید درمانی بوده و به عنوان جوان کننده ای مناسب در نظر گرفته می شوند.

برای تولید کشمش های بی دانه بیشتر از انگور عسگری استفاده می شود، این انگور ها چون هسته ای ندارند خیلی راحت مصرف می شوند و کشمش های حاصل شده از آن ها نیز از خواص و ارزش غذایی بیشتری برخوردار هستند، خرید این محصولات به شیوه های مختلفی صورت می گیرد.

معمولا انواع کشمش های بی دانه برای مصرف در آجیل ها نیز کاربرد دارند این محصولات از مزه بسیار خوبی برخوردار می باشند و به عنوان میان وعده و تنقلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه برای خرید هر کالایی در کشور ما می توان به دو صورت مجازی و حضوری عمل کرد در روش مجازی واسطه ای در کار نیست و ارتباط مستقیمی بین تولید کننده و مصرف کننده به وجود می‌ آید، این گزینه باعث می‌ شود که پای واسطه ها و دلالان از این بازار کوتاه شده و خرید ها در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده شوند.

فروشگاه های حضوری سطح کشور نیز اقدام به خرید کشمش ها به صورت عمده می کنند، آن ها حجم زیادی از کشمش را یکباره تهیه کرده و برای آن ها قیمت کمتری پرداخت می‌ کنند، سپس اقدام به پاکسازی و بسته بندی کالا ها کرده و آن ها را با هزینه های بیشتری به فروش می رسانند این روش خرید باعث می‌ شود مصرف کننده در محل حضور پیدا کند و خریدش را انجام دهد که با صرف هزینه و زمان همراه بوده و مصرف انرژی زیادی را می طلبد.

عوامل و پارامتر های مختلف دیگری نظیر بسته بندی و یا فله بودن این محصولات نیز بر قیمت‌ ها تأثیر دارند انواع کشمش هایی که به صورت بسته بندی شده هستند، معمولاً از دیگر کشمش ها گران تر می باشند چرا که هزینه های مربوط به بسته بندی نیز به آن ها افزوده شده است.

خرید و فروش این محصول معمولا به صورت کیلویی بوده و برای آن ها از وزن های مختلفی استفاده می شود، بسته بندی کردن این محصولات درون نایلون های مستحکمی صورت می‌ گیرد و باعث می‌ شود که کشمش ها تمیز و یکدست بمانند.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت محصول تاثیر می گذارد نرخ ارز و دلار است، کشور ما به خاطر آب و هوای مناسب بهترین انواع کشمش ها را تولید می کند، آن ها را به بازار های خارجی نیز ارسال می نماید و از این راه به معیشت مردم کمک زیادی می‌ کند در نتیجه کشمش هایی که به دیگر بازار ها ارسال می شوند با ارز های بین‌ المللی به فروش می رسند و هر گونه افزایش و یا کاهشی در قیمت آن ها باعث تاثیر گذاری بر قیمت کشمش ها نیز می شود.

تولید کشمش ها در فضای کاملاً بهداشتی و زیر نظر مامورین بهداشت صورت می گیرد، این محصولات بسیار سالم و تمیز هستند و باعث سلامتی بدن می گردند، نوعی از کشمش ها هستند که با کمک تیزاب تولید می گردند در این روش انگور ها به این ماده آغشته می‌ شود و سپس در مقابل نور خورشید قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما