خرید مستقیم کشمش سبز پیکانی

خرید کشمش سبز پیکانی به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان انجام می‌شود و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد با حذف واسطه‌ها قیمت نهایی محصول مشخص شده و تا حد زیادی کاهش می‌ یابد زیرا دلالان و واسطه‌گران موجب افزایش و گرانی محصولات می‌ شوند برای خرید صورت مستقیم می توانید از طریق این سایت اقدام کنید و انواع کشمش سبز پیکانی را از تولیدکننده خریداری کرده و به صورت مستقیم در اختیار شما مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

خرید مستقیم کشمش سبز پیکانی

دسته بندی کشمش سبز براساس کیفیت

دسته بندی کشمش سبز براساس کیفیت کشمش سبز اصل از میوه‌های خشک شده است که از خشک شدن انگور عسگری به دست می‌آید و چون رطوبت آن به طور کامل گرفته می‌شود ماندگاری و قابلیت استفاده بالایی دارد.کشمش به دو دسته بی دانه و کشمش دانه دار دسته بندی می شود و روش خشک کردن آن به صورت تیزابی آفتابی و سایه و با استفاده از مواد افزودنی مجاز انجام می‌شود.

کشمش سبز از دسته کشمشایی است که در سایه خشک می شود و رنگ آن همان رنگ انگور سبز را دارد این محصول به صورت دانه دار و بی دانه بوده و دانه دار آن دارای دانه های ریز و نرم است که هنگام خوردن زیر دندان حس می‌شود.

کشمش سبز بر اساس کیفیت و مرغوبیت دسته بندی می شود و با استاندارد ملی بسته بندی شده و عرضه می گردد کشمش با کیفیت هیچگونه آفات و ناخالصی در آن وجود ندارد و رطوبت آن به اندازه کافی گرفته شده است این محصول در دسته بندی های دم دار و جدا شده و یکدست و با دم و جدا نشده وجود دارد. و نیز در دسته بندی هایی به صورت تیزابی آفتابی و سایه خشک قرار دارد و با رعایت قوانین استاندارد در ظروف استفاده و کاملاً بهداشتی قرار داده شده است که این ظروف از استحکام کافی برخوردار است تا هیچگونه آفتی به محصول نرسد و درجه کیفی آن پایین نیاید و به سلامتی مصرف‌کننده آسیب نرساند.کشمش بر حسب رنگ و ظاهر و موارد مصرف آن نیز دسته بندی می شود.

صادرکننده کشمش سبز پیکانی اصل

صادرکننده کشمش سبز پیکانی اصل کشمش سبز پیکانی اصل و مرغوب از محصولاتی است که در کشور به صورت انبوه تولید می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار است این محصول بسیار مشتری پسند بوده و مورد علاقه بسیاری از کشورهای خارجی قرار گرفته است. صادر کننده کشمش سبز اعلا این محصول را در بسته‌ بندی‌ های کاملاً بهداشتی و شیک قرار داده و با رعایت قوانین استاندارد جهت صادرات به کشورهای دیگر منتقل می کند شما می توانید از طریق این سایت انواع کشمش را خریداری کرده و مصرف نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما