خرید مستقیم کشمش درجه یک از فروشندگان معتبر

خرید مستقیم کشمش درجه یک از فروشندگان معتبر به خریداران کمک می کند محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند زیرا در این نوع خرید واسطه ای بین خریدار و تولید کننده وجود ندارد. خریداران می توانند خرید مستقیم کشمش درجه یک را از طریق خود تولید کننده ها، نمایندگی های فروش، شرکت های بازرگانی، سایت های اینترنتی معتبر و … به صورت حضوری و اینترنتی انجام دهند و این محصول را با قیمت بسیار عالی تهیه نمایند.

خرید مستقیم کشمش درجه یک از فروشندگان معتبر

آسان ترین روش خرید کشمش اعلا

آسان ترین روش خرید کشمش اعلا کشمش یکی از محصولات خوشمزه میوه ی انگور است که انواع مختلفی دارد. این میوه های خشک دارای خواص بی نظیر و شگفت انگیزی هستند. کارشناسان مصرف روزانه برخی از این میوه های خشک مغذی را به همه افراد به ویژه کودکان توصیه می کنند که کشمش یکی از میوه خشک های بسیار مفید است.

حال به آسان ترین روش خرید کشمش اعلا می پردازیم، امروزه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر متعددی تاسیس شده اند و به خریداران کمک می کنند محصول را با کیفیت و قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند. در حقیقت فروش اینترنتی برای خریداران مزایای زیادی دارد، برخی از این مزایا عبارت است از:

  1. صرفه جویی در وقت و انرژی
  2. امکان خرید عمده و جزئی
  3. خرید کشمش اعلا به صورت کیلویی یا بسته بندی شده
  4. تهیه ی محصول با قیمت ارزان به دلیل عدم وجود واسطه ها
  5. امکان بازگشت محصول
  6. ارسال رایگان

در واقع این مزایای نامبرده شده باعث شده روزبه روز به مشتریای خرید اینترنتی افزوده شود و تقریبا اکثریت تولید کننده ها و فروشندگان عمده نیز رو به تاسیس فروشگاه های اینترنتی نمایند.

کشور های مقصد جهت صادرات کشمش پلویی

کشور های مقصد جهت صادرات کشمش پلویی ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان کشمش در جهان است که سالانه مقادیر قابل توجهی کشمش از جمله کشمش پلویی به کشورهای دیگر صادر می کند. کشمش محصولی ارزشمند در زمینه صادرات خشکبار است. انگور ایرانی جزو بهترین هاست در دنیا نمونه هایی از انگور وجود دارد و از آنجایی که کشمش از فرآیند خشک کردن انگور تهیه می شود، می توان گفت ایران در زمینه صادرات کشمش نیز پیشتاز است و کشمش صادراتی هم اکنون توسط شرکت های مختلف بسته بندی می شود. و تحت برندهای مختلفی که در سراسر جهان به فروش می رسند.

کشورهای مقصد جهت صادرات کشمش پلویی متعددند و در واقع کشمش پلویی ایرانی به بیش از 100 کشور صادرات می شود، از این کشورها می توان به: ترکیه، مصر، کانادا، اسپانیا، کویت، امارات، اوکراین، روسیه اشاره نمود.

کشمش صادراتی باید عاری از آفات، ماسه، کثیفی و هرگونه بو یا طعم غیرعادی باشد. رطوبت کشمش نباید از 18 درصد وزنی بیشتر شود و بسته به طرز تهیه دی اکسید گوگرد و دود گوگرد نباید 2 قسمت در هزار افزایش یابد.

صادرات کشمش با کیفیت به کشورهای حاشیه خلیج فارس

صادرات کشمش با کیفیت به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادرات کشمش از ایران به سایر نقاط جهان پیشرفت های چشمگیری داشته است. ایران از ظرفیت بالایی در صادرات کشمش برخوردار است و علیرغم داشتن باغ های انگور بی شمار و تولید کشمش با تجهیزات روز دنیا با استفاده از بهترین روش روز همچنان توانسته است یکی از برترین صادرکنندگان کشمش و انگور در جهان باشد.

بر اساس آمار به دست آمده کشمش پس از فرش و پسته سومین محصول صادراتی و منبع درآمد غیرنفتی ایران است. ایران یکی از کشورهای پیشرو و صاحب نام در صادرات کشمش، صادرات خشکبار به اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد.

چند شهر در ایران وجود دارند که کشمش صادراتی تولید می کنند. این شهرها با صادرات کشمش به ایران، خاورمیانه و سایر کشورها نامی برای خود دست و پا کرده اند. ملایر و تاکستان از جمله شهرهایی هستند که کیفیت کشمش آن خاص است. با اینکه کشمش های زیادی برای صادرات به ایران وجود دارد اما صادرات کشمش ملایر و تاکستان همواره در اولویت کار تجار بوده است.

ایران صادرات بهترین کشمش پلویی تاکستان را به کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عراق، امارات و عمان انجام می شود و این کشمش به دلیل اینکه دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است با استقبال بسیار خوبی از سوی آن کشورها روبه رو می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما