تولید کشمش سبز پیکامی با تازه ترین کیفیت و تایید وزارت بهداشت

کشمش سبز پیکامی یکی از فراورده های انگور به شمار می آید که بسیار پر خاصیت بوده و دارای کیفیتی خوب و مرغوب بوده و بسیار تازه می باشد این محصول مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته و برای سلامتی بدن مفید است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید کشمش سبز پیکامی با تازه ترین کیفیت و تایید وزارت بهداشت

کشمش سبز پیکامی

کشمش سبز پیکامی کشمش دارای انواع مختلفی است که نوع سبز آن حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی از جمله آهن پتاسیم و کلسیم است و یکی از بهترین انواع کشمش هایی است که به دیگر کشورها صادر می شود و صادرات آن سودآوری خوبی برای کشور دارد. از این محصول بیشتر جهت مراسمات استفاده می شود و در جشن ها و اعیاد مذهبی استفاده زیادی دارد، چون دارای طعم بی نظیری بوده و هم چنین شکل ظاهری کشیده و زیبایی دارد و جزو کشمش های آفتابی محسوب می شود چون در مقابل نور خورشید خشک می شود و بنابراین حاوی ویتامین D است که در سلامتی بدن نقش مهمی را ایفا می‌کند. رنگ این ماده مغذی همان گونه که از اسمش پیداست سبز می‌باشد و از مرغوب ترین انگورها تهیه و تولید می‌شود و می‌توان گفت دارای اندازه ای کاملا یکدست است و به همراه نخود چی بسیار مصرف داشته و چون حاوی کلسیم است به سلامت استخوان و دندان ها کمک شایانی دارد و از پوکی استخوان جلوگیری به عمل می آورد، همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می شود. این محصول را هم می‌توان به صورت تازه مورد مصرف قرار داد و هم برای تهیه دسر و غذا به کار برد و همچنین برای مخلوط کردن با آجیل بسیار مفید و مناسب است.

کشمش سبز فله

کشمش سبز فله این محصول هم به صورت بسته بندی و هم فله در بازار موجود است که به عنوان میان وعده بسیار پرطرفدار می‌باشد چون باعث تقویت دستگاه گوارش شده و از بیماری های معده و روده پیشگیری می‌کند و عملکرد بهتر روده هارا به دنبال دارد. این ماده غذایی ارزشمند حاوی پتاسیم بوده که خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می‌دهد و می‌توان گفت از آن جلوگیری به عمل می آورد، نوع فله این محصول دارای قیمت مناسبی است و خرید و فروش آن به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می گیرد، که در خرید غیر حضوری که بسیار خوب و مقرون به صرفه است، خریدار با مراجعه به سایت معتبر مراکز فروش و آگاهی از چگونگی نوع محصول و قیمت آن اقدام به سفارش می نماید که در این خرید واسطه ها و دلالان حذف شده و از افزایش قیمت این محصول پیشگیری می‌شود و همچنین باعث می‌شود تا در کمترین زمان ممکن محصول به دست خریدار برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما