تولید کشمش تیزابی طلایی درجه یک برای صادرات به کشور های مجاور

امروزه در کشورمان افراد بسیار زیادی به تولید کشمش تیزابی طلایی درجه یک برای صادرات به کشور های مجاور می پردازند وضع این طریق بهترین فروش و درآمد را به همراه دارند چون کشمش تیزابی در رنگ طلایی مورد سفارش مشتریان خارجی قرار گرفته و کاملاً خوشمزه و پرخاصیت و سالم بوده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید کشمش تیزابی طلایی درجه یک برای صادرات به کشور های مجاور

تولید کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی در زمان های قدیم برای خشک کردن و تهیه کردن کشمش ها آنها را معمولاً در قسمت های پایین و زیرزمین منازل آویزان و خشک می کردند و با این روش های کاملا سنتی بهترین کشمش ها را ارائه می‌دادند و امروزه به روش های کاملا صنعتی و تیزابی می توان آنها را آماده کرد.

با استفاده و کمک گرفتن از تیزاب به میتوان در زمان بسیار کوتاه تری تمام کشمش ها را در رنگ شفاف و بسیار خوب در اندازه های درشت آماده کرده و این کشمش ها ظاهره دلپذیر و رنگ فوق العاده خوبی را به همراه دارند و به خاطر همین ظاهر عالی فروش فوق العاده را تجربه کرده اند.

تولید کردن تخصصی کشمش با کمک تیزاب به نیازمند رعایت کردن مراحل و نکات و استاندارد هایی می باشد و برای صادرات و ارسال کشمش باید از بهترین الگو ها و نکات و استانداردها را رعایت شود تا کشمش های فوق العاده به دست مشتریان خارجی برسد و رضایت آنها را به طور کامل به دست آورد.

معمولاً کشورهای مجاور نظیر افغانستان پاکستان آذربایجان ترکیه عربستان بحرین قطر و کویت به دنبال کشمش های با کیفیت و مرغوب تیزابی تولید شده ایرانی بوده آنها را در کیسه ها و گونه های کوچک و بزرگ و در بسته بندی های متنوع و ایده‌آل ثبت سفارش می کنند و از این کشمش های متمایز و منحصر به فرد ایرانی در مدل های تیزابی رضایت بسیار خوبی دارند.

تولیدات کشمش تیزابی در کشورمان به شکل تخصصی و با کیفیت بالا در حال توسعه و انجام می‌باشد و تولیدکنندگان تلاش می‌کنند تا از محلول های سالم تر با ترکیبات سریعتر برای ایجاد کشمش استفاده کنند که مدت زمان تهیه را کمتر کند و هزینه‌های آنها را برای ارائه و صادرات کشمش کمتر نماید تا سود بیشتری کنند.

دیگر روشهای تیزآبی کردن انگور ها و تهیه کردن آنها به کشمش در میان تولید کننده ها رواج پیدا کرده و به عنوان یک روش مرغوب صنعتی با استفاده از محلول های ویژه شناخته شده می باشد.

کشمش تیزابی طلایی

کشمش تیزابی طلایی برای تهیه کردن کشمش های طلایی رنگ تیزابی در رنگ عالی و کاملا مطلوب در مرحله اول انگور های تازه و سالم را به شکل خوشه در آورده و آنها را به طور عالی و درجه یک چیده و در واقع شکارچی در و قرار دادن انگور ها را در سبد های مخصوصی انجام می دهند و سپس محلول با کیفیت تیزاب آماده شده و این محلول ها را معمولاً قبل از استفاده کردن در روز های قبلی مهیا می‌کنند و بعد آنها را درون سبد ها بر روی انگور ها می ریزند.

محلول تیزاب درجه یک دارای روغن های باکیفیت سبزه و مقداری آب و گرد سدیم کربنات می باشد که این محلول را تولید خواهد کرده و این چیزا به این محلول فوق العاده در زمان کوتاه می تواند کشمش های فوق‌العاده‌ای را ایجاد کند و شما متناسب با حجم انگور هایی که در سبد گذاشته‌اید محلول را برای مدت زمان یک دقیقه بر روی کشمش ها ریخته و بعد آنها را به طور کامل آبکشی میکنید و خوشه ها را در فاصله های یکنواخت و منظم بر روی یک پارچه یا گونی های پلاستیکی قرار می دهید.

باید به طور مرتب انگورها را زیر و رو کنید تا تمام قسمت های آن به شکل یکنواخت و یکدست خشک شده و آماده شوند معمولاً بعد از پنج روز تا یکهفته کشمش های شما با استفاده از محلول درجه یک تیزاب آماده می شود که به راحتی می توانید آنها را از خوشه های چوبی آن جدا کنید و کشمش های خود را آماده سازید.

استفاده کردن و کمک گرفتن از محلول تیزاب به مزیت های عالی برای تهیه کردن کشمش ها و میوه های خشک شده شما دارد این روش به نسبت روش های سنتی که در گذشته استفاده میشد سریعتر بوده به طوری که در گذشته ها معمولاً بعد از سه ماه این کشمش ها آماده می‌شدند ولی حالا در کمترین زمان میتوان کشمش ایده آل و خوشمزه را در رنگ طلایی آماده کرد که اندازه های بسیار خوب و بافت نرم دارد.

با استفاده کردن از تیزاب به تمام انگور های شما به شکل شیار شیار آماده شده و به شکل کشمش درآمده و روغن های سبزه که در ترکیبات تیزاب وجود داشته باعث نرمی محصولات و کشمش های شما میشود و این تیزاب استفاده شده ضرری برای شما ندارد می توانید در بسیاری از موارد در باغ و یا در خانه برای تهیه کردن خشکبار مورد نظر در اندازه های دلخواه از آنها استفاده کنید که بسیار محلول فوری برای تهیه کردن کشمش های ایده آل می باشند.

بیشترین خریداران کشمش های ایده آل و مرغوب تیزابی مشتریان اروپایی و مشتریان خارجی هستند که به خاطر رنگ عالی و زیبای طلایی و بافت فوق العاده که محصولات و خشکبار ویژه به همراه داشته آنها را انتخاب می‌کنند و بیشتر این محصولات تیزابی شده کشورمان در مدل کشمش برای مشتریان خارجی فرستاده شده و رضایت آنها را از نظر مزه و طعم و رنگ به دست آورده است.

خرید و فروش و معاملات کشمش های ناب و اعلای تیزابی هم در کشورمان به هم در کشورهای خارجی بالا گرفته و معاملات آن درآمد و سود شگفت انگیزی به همراه دارد این کشمش های خاص و منحصر به فرد تیزابی توسط مشتریان خارجی تایید شده و مهر وزارت بهداشت را از نظر بهداشتی بودن و سلامت جهت صادرات به همراه دارند که در توسعه صادرات و فروش آنها تاثیر مستقیم گذاشته است.

خریداران محترم می‌توانند با پر کردن فرم سایت اقدام به تحویل کشمش تیزابی در حجم دلخواه نمایند این کشمش های شیرین و پرخاصیت برای مشتریان داخلی و خارجی بهترین اثرات را به همراه داشته و سلامتی آنها را تضمین می کند و می توانند برای پذیرایی کردن از مهمان ها و برای مصارف مختلف خرید کشمش طلایی رنگ و با کیفیت تیزابی بپردازند که ایرادی به همراه نداشته و کاملاً سالم و بدون آفت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما