تولید و فروش کشمش سلطانی با بهترین کیفیت

تولید و فروش کشمش سلطانی با بهترین کیفیت و قیمت به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است، که این باعث شده امکان تهیه محصول با مرغوبیت بالا برای تمام مشتریان سراسر کشور فراهم شود. کشمش و گردو چندلر، یکی از میوه های خشک شده بسیار مغذی و پر خاصیت می باشد، که مصرف آن برای سلامتی کل بدن امری مهم و ضروری محسوب می شود.

تولید و فروش کشمش سلطانی با بهترین کیفیت

بررسی خصوصیات ظاهری کشمش

بررسی خصوصیات ظاهری کشمش خصوصیات ظاهری کشمش با توجه به نوع کشمش متفاوت می باشد، به عنوان نمونه، کشمش تیزابی دارای رنگ زرد کهربایی مایل به قهوه ای روشن است، این نوع کشمش به وسیله روغن تیزاب و دود گوگرد تولید می شود، که به آن کشمش تیزابی، قلمی، دودی و انگوری می گویند.

کشمش آفتاب خشک، رنگ قهوه ای دارد و به آن کشمش پلویی هم می گویند. کشمش سایه خشک، رنگ سبزی دارد و مویز رنگ آن سیاه می باشد. شکل ظاهری انواع کشمش ها باید بدون لکه و سوراخ باشد و هیچ گونه آثار کپک زدگی روی آن دیده نشود‌.

تاثیر نوع بسته بندی بر میزان فروش کشمش

تاثیر نوع بسته بندی بر میزان فروش کشمش بسته بندی بر میزان فروش کشمش و سویا طلای سفید گنبد، تاثیر مستقیم و 100 درصدی دارد، چون بسته بندی نوعی احترام به مشتری محسوب می شود و هر چه زیباتر و لوکس تر باشد، به جذب خریداران بیشتری کمک می کند.

بنابرین بسته بندی مناسب علاوه بر شکل ظاهری زیبا باید بتواند از محصول به خوبی محافظت کند، تا کشمشی مرغوب و درجه یکی به دست مشتریان نهایی سراسر کشور برسد. برای صادرات کشمش به کشور های خارجی، باید به کیفیت بالا و زیبایی منحصر به فرد بسته بندی توجه ویژه ایی کرد، چون بسیاری از کشور ها به زیبا بودن بسته بندی اهمیت ویژه و فراوانی می دهند.

انتخاب بسته بندی مرغوب، برای تولید کننده کشمش باید بعد از کیفیت، اصل مهمی باشد و هر چه بسته بندی شیک تر باشد، باعث جذب خریدار می شود و محصول را لوکس تر نشان می دهد، به طوری که مشتری با مشاهده بسته بندی زیبا و لوکس می تواند، به مرغوبیت بالای کشمش پی ببرد، به همین دلیل توجه به بسته بندی یکی از اصول صادرات می باشد.

بازار توزیع کشمش سلطانی در سراسر کشور

بازار توزیع کشمش سلطانی در سراسر کشور بازار توزیع کشمش سلطانی در سراسر کشور، به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته اشت، که این باعث شده محصول به راحتی در اختیار خریداران قرار بگیرد و کمبود عرضه و مازاد تقاضا، که دو عامل افزایش قیمت ها هستند، ایجاد نشود‌. علاوه بر این، خاصیت های کشمش، باعث شده بازار توزیع پر رونقی پیدا کند، که از خواص کشمش به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • مقادیر بالای بور که در آن وجود دارد، باعث شده حافظه تقویت شود و خطر زوال عقل و آلزایمر کاهش پیدا کند، دارای مقادیر بالای اسید آمینه ی آرژنین می باشد، به همین دلیل مصرف آن باعث تحرک اسپرم می شود و به درمان ناباروری کمک خواهد کرد.
  • حاوی مقادیر بالای فیبر است، به همین دلیل مصرف کشمش می تواند، باعث بهبود هضم غذا، بیماری های روده و معده درد شود. تولید گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد و با کم خونی مبارزه می کند، زیرا حاوی مقادیر بالای مس، آهن و ویتامین های گروه B می باشد.
  • باعث سم زدایی و پاک سازی کبد می شود و خطر بیماری های کبدی را کاهش می دهد، چون دارای بیوفلاوونوئیدها می باشد. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و خطر ابتلا به آنفلونزا و سرماخوردگی را کاهش می دهد، چون منبع ویتامین C و آنتی اکسیدان ها می باشد.
  • رادیکال های آزاد بدن را کاهش می دهد و باعث دفع صفرا از بدن می شود و این به دلیل ترکیب کاتچین موجود در آن می باشد و خطر ابتلا به انواع سرطان ها را کاهش می دهد.
  • استخوان ها را تقویت می کند و خطر ابتلا به پوکی استخوان ها را کاهش می دهد، زیرا منبع بور و کلسیم است. خطر ابتلا به بیماری های چشمی مانند آب مروارید و دژنراتیو ماکولا را کاهش می دهد و همین ها باعث شده اند، خرید کشمش تازه همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما