تولید باکیفیت ترین کشمش قهوه ای در تهران

تولید باکیفیت ترین کشمش قهوه ای در تهران، توسط مجموعه ما انجام می شود. مشتریان برای تهیه این خشکبار، وارد سایت شده و سفارش خود را ثبت کنند. از مزایای خرید از مجموعه ما این است که مشتریان، علاوه بر بهره مندی از قیمت مناسب، می توانند کشمش درجه یک را بدون مراجعه حضوری و متحمل شدن زحمت رفت و آمد، خریداری نمایند.

تولید باکیفیت ترین کشمش قهوه ای در تهران

نکاتی که خریدار کشمش قهوه ای باید بداند

نکاتی که خریدار کشمش قهوه ای باید بداند

کشمش قهوه ای دارای ویتامین، آهن، روی، کلسیم و غیره می باشد و می تواند، نیاز بدن فرد به این عناصر را تامین کند. به دلیل این که در کشمش، مقدار زیادی آهن وجود دارد، لذا خون ساز بوده و مصرف آن برای کسانی که کم خونی دارند، توصیه می شود. کشمش قهوه ای علاوه بر این که به عنوان تنقلات استفاده می شود، مصارف فراوان دیگری نیز دارد، از جمله این که در تهیه کیک، مربا، کلوچه و انواع غذاها مانند کشمش پلو ، مرغ شکم پر و غیره نیز کاربرد دارد.

برای تهیه کشمش قهوه ای، انگورها مستقیما در زیر نور خورشید خشک می شوند، به همین دلیل رنگ قهوه ای پیدا می کنند. این محصولات یکی از بهترین نوع خشکبار هستند که طرفداران زیادی دارند. علت محبوبیت کشمش قهوه ای این است که برای تولید آن، از مواد شیمایی استفاده نمی شود و به اصطلاح، ارگانیک و طبیعی هستند.

خریدار کشمش قهوه ای باید بداند که این خشکبار را باید در مکانی خشک و سرد نگهداری کند، چون رطوبت و گرما باعث می شوند که کشمش دچار کرم زدگی شود. علاوه بر این مورد، نگهداری کشمش در ظروف در بسته بسیار اهمیت دارد، پوشش درب ظرف باید به گونه ای باشد که کاملا کیپ باشد و هوا نتواند به درون آن نفوذ کند، چون اگر هوا وارد ظرف شود، خشکبار بعد از مدتی بسیار سفت و خشک خواهد شد. یخچال و کابینت های خشک و خنک، بهترین گزینه برای نگهداری این محصول هستند.

راه های تشخیص باکیفیت ترین کشمش

راه های تشخیص باکیفیت ترین کشمش

یکی از راه های تشخیص باکیفیت ترین کشمش، تازگی آن است. کشمش از خشک شدن انگور به دست می آید، اما خشکی آن نباید به قدری باشد که به سختی جویده شود. نرمی و لطافت از خصوصیات کشمش مرغوب است، پس هنگام خرید، باید محصولات خیلی سفت و خشک را نخرید، چون کهنه هستند و مرغوبیت چندانی ندارند. توجه به رنگ این خشکبار نیز می تواند، به شما در تشخیص نوع مرغوب آن کمک کند، کشمش های تازه، رنگ شفافی دارند و بوی کهنگی نمی دهند.

سالم بودن کشمش هم نشانه کیفیت خوب آن است. چنانچه شرایط انبارداری این خشکبار مناسب نباشد، به احتمال زیاد خراب و فاسد می گردد. کشمش های خراب، معمولا تغییر رنگ می دهند و بدمزه می شوند، علاوه بر این موارد، شکرک زدگی و چسبندگی نیز از نشانه های فاسد شدن و نامرغوب بودن آن می باشد. کشمش سالم فاقد کرم، حشرات و کپک می باشد، در صورتی که یکی از آنها را در محصول مشاهده کردید، نباید کشمش را بخرید.

کشمش باکیفیت معمولا به صورت بدون ساقه به بازار عرضه می شود. کشمش های بدون ساقه راحت خورده می شوند و لازم نیست وقت زیادی را برای جدا کردن ساقه آن تلف کنید، از این رو فروش بالایی دارند.

روش تولید کشمش هم در کیفیت آن اثر فراوانی دارد. کشمش به سه روش تولید می شود: روش سنتی، روش صنعتی و روش تیزابی. در روش سنتی از هیچ ماده شیمیایی برای فرآوری کشمش استفاده نمی شود، از این رو خشکبار از سلامت بسیاری برخوردار است و افراد زیادی خواهان خرید آن هستند. از جمله کشمش هایی که به این روش تهیه می شود، کشمش آفتابی است که خریدارن بسیاری دارد.

آشنایی با صفر تا صد تولید کشمش قهوه ای

آشنایی با صفر تا صد تولید کشمش قهوه ای

کشمش قهوه ای به دلیل اینکه زیر نور آفتاب خشک می شود، به کشمش آفتابی نیز معروف است. در این روش، کشمش را بدون استفاده از مواد شیمیایی خشک می کنند، به خاطر همین، تمام ارزش غذایی میوه در طول فرآیند خشک کردن حفظ شده و کیفیت محصول بسیار بالاست. کشمش قهوه ای صد در صد سالم و ارگانیک بوده و عدم استفاده از مواد شیمیایی برای تهیه آن، باعث شده که متقاضیان زیادی داشته و بازار فروش آن پررونق باشد. امروزه اغلب مردم برای حفظ سلامتی خود ترجیح می دهند که از محصولات ارگانیک استفاده نمایند، از این رو کشمش آفتابی با استقبال زیادی از جانب مردم مواجه است.

برای تهیه کشمش قهوه ای، انگورها را پس از چیده شدن، در یک محل مسطح و پاکیزه، در زیر نور خورشید پهن می کنند. مدت زمان لازم برای خشک شدن میوه حدود 15 الی 20 روز می باشد. بعد از اینکه سطح رویی انگور زیر نور مستقیم خورشید خشک شد، خوشه ها را بر می گردانند، تا طرف دیگر هم خشک شود. وقتی فرآیند خشک شدن کشمش به طور کامل انجام شد، حبه های خشک شده انگور را از قسمت چوبی آن جدا می کنند. کشمش تولید شده با این روش، رنگ قهوه ای پیدا می کند و بسیار خوش طعم و مغذی است.

گاهی اوقات برای تهیه کشمش قهوه ای از محلول سنگ شغار نیز ممکن است استفاده شود، این ماده کاملا طبیعی و ارگانیک است و هیچ آثار سوئی ندارد. بدون استفاده از محلول شغار، انگور حتما باید زیر نور خورشید و در فضای آزاد خشک شود، چون قرار دادن آن در سایه، سبب طولانی شدن پروسه خشک شدن و درنتیجه کپک زدن کشمش می گردد.

بعد از اینکه میوه به طور کامل خشک شد، آن را جمع آوری کرده و به کارگاه های سورتینگ انتقال می دهند، در این کارگاه ها، دانه های خشک و خراب کشمش را جدا می کنند، سپس کشمش های باکیفیت را در بسته های بهداشتی قرار داده و روانه بازار مصرف می نمایند.

صادر کنندگان کشمش قهوه ای با قیمت پایین

صادر کنندگان کشمش قهوه ای با قیمت پایین

صادر کنندگان کشمش قهوه ای، این خشکبار ممتاز و درجه یک را با قیمت پایین و به صورت اینترنتی عرضه می کنند. محصولات ارائه شده در سایت ما، در بسته بندی های بهداشتی قرار گرفته اند و فاقد حبه های خراب و خشک انگور می باشند. امکان خرید محصول به دو صورت بسته بندی شده و فله وجود دارد و مشتریان می توانند، با توجه به نیاز خود، اقدام به تهیه خشکبار نمایند.

کشمش سبز ممتاز و مرغوب نیز در سایت عرضه شده و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته است، افرادی که خواهان خرید این محصول هستند، با چند کلیک ساده می توانند، خشکبار را سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما