بهترین تولید کننده کشمش کارتونی در ایران

کشمش کارتونی یکی از کشمش های رایج و پرطرفدار در کشور ایران بوده که به صورت عمده ارائه می شود. بهترین تولید کننده کشمش کارتونی و گردو چندلر در شهر کاشمر به ارائه خدمات می پردازد و محبوب ترین محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

بهترین تولید کننده کشمش کارتونی در ایران

آشنایی با انواع کشمش برای صادرات

آشنایی با انواع کشمش برای صادرات برای تبدیل انواع انگور به کشمش، روش های بسیار زیادی وجود دارد، ولی بهترین و مفید ترین انواع کشمش ها طوری تهیه می‌ شود که مواد شیمیایی و گوگرد در فرآیند تهیه آن ها استفاده نشده و در هوای آزاد و در معرض نور خورشید یا سایه خشک شده اند. همانطور که انگورها دارای نمونه های متنوعی هستند، تنوع در کشمش ها نیز بسیار زیاد است.

اما به طور کلی کشمش ها در دو تا سه دسته تقسیم می شوند، یکی از آنها که کشمش سبزی بود که به صورت آجیل مصرف می‌شود و نمونه دیگر آنها کشمش سیاه یا قهوه‌ای بوده که به خاطر کاربرد آنها در برخی از پلو ها همچون عدس پلو به کشمش پلویی معروف می باشد. نمونه سوم از کشمش ها هم وجود دارد که مانند کشمش سبز بدون تیزاب تهیه می شود و از انگور شاهانی تهیه می شود که به آن کشمش، مویز می گویند.

برای تهیه انگور به کشمش روش های متنوعی وجود دارد اما بهترین و مفیدترین کشمش، انگوری هستند که به جای استفاده از مواد شیمیایی و گوگرد در هوای آزاد تهیه شده‌اند. کشمش پلویی علاوه بر اینکه در برخی از غذاها و سالادها استفاده می شود، در شیرینی‌ ها، کیک و دسر نیز کارایی کثیری دارد. به میوه رسیده و خشک شده انواع مختلف انگور بی دانه یا دانه دار، کشمش می گویند.

انواع کشمش های آفتاب خشک و سایه خشک از جمله کشمش هایی هستند که در این روزها در بازار به فروش می رسد که برخی از آن ها به کشمش پلویی هم معروف بوده و کیفیت و خواص بالا و طعم خوبی دارد. رنگ سرخ ملاک تشخیص این نمونه کشمش از دیگر انواع کشمش ها است. کشمش پلویی کشمش بوده که رنگ آن تغییر کرده و سبز باقی می‌ ماند.

کشمش عسگری به این روش تهیه می‌ شود و ارزش تغذیه‌ای آنها بسیار بالا است و معمولاً به وسیله تیزاب خشک می‌ شود. این ماده می‌ تواند از طعم و کیفیت کشش بکاهد و دوز زیاد آن سرطان‌زا است. رنگ این کشمش، زرد متمایل به قهوه ای خرمایی است، ولی به دلیل روغن موجود در آن ها کشمش تیزابی سطحی چرب و نیمه براق دارد و این ملاک مناسبی برای تشخیص آن ها است.

انگور ها با تیزاب شسته و با دود گوگرد خشک می شود، رنگ آن زرد کهربایی یا متمایل به قهوه‌ای روشن است و به دلیل ترکیبات گوگردی فشار مضاعفی را می تواند بر روی کلیه ها تحمیل کرده و برای سلامت مضر است. روش خشک کردن انگور در خانه به روش سنتی از روش های رایج در این زمینه می باشد، دو روش متفاوت خشک کردن انگور به روش سنتی در آفتاب و یا در سایه وجود دارد که هر یک از این دو روش دارای مزایا و معایبی است.

در روش خشک کردن انگور در آفتاب، خوشه های انگور را به طنابی گره می‌ زنند و آن را در برابر نور آفتاب آویزان می کنند، روش آفتابی بسته به میزان آفتابی بودن منطقه و درجه حرارت محیط ۱۵ تا ۲۰ روز طول می کشد که دانه های انگور و کاملاً خشک شود، توجه داشته باشید باید مکانی را انتخاب کنید که برای این کار کاملا مناسب باشد و به دور از گرد و غبار و آلودگی هوای محیط باشد. پس از گذشت یک هفته و خشک شدن قسمت بالای آن ها، محصول را جابجا کرده تا قسمت های دیگر نیز خشک شود، رنگ کشمش تهیه شده با این روش متمایل به قهوه‌ ای تیره است.

در روش خشک کردن انگور در سایه، ابتدا انگور های مختلف در سایه و جریان هوای خنک و با حرارت کم تر آویزان و به تدریج خشک می شود. یکی از بهترین روش برای تهیه کشمش در منزل خشک کردن انگور در محل سایه است. پس از انجام مراحل ۱ و ۲ انگور را به وسیله طناب در محیط سرپوشیده که جریان هوا برقرار است، آویزان می کنند. این روش ۵۰ تا ۶۰ روز طول می کشد تا دانه های انگور خشک شود، کشمش تولید شده به این روش سبز رنگ بوده و عاری از هرگونه آلودگی است.

بررسی موانع بازاریابی کشمش در تهران

بررسی موانع بازاریابی کشمش در تهران متاسفانه در سال‌ های اخیر تولید کنندگان و فروشندگان با مشکلات بسیار زیادی در زمینه تولید و ارائه محصولات مواجه هستند، از مهمترین آن ها می‌ توانیم به نبود امکانات کافی در زمینه تولید و ارائه محصولات اشاره داشته باشیم. از طرفی دستگاه های بسته بندی خوبی در داخل کشور وجود ندارد که کشمش در بسته بندی مناسبی قرار گیرند و کیفیت نهایی آن ها حفظ شود، بنابراین بسیاری از عرضه کنندگان مجبور به ارائه فله ای محصول هستند که با این وجود از کیفیت نهایی کشمش کاسته خواهد شد.

3نکته مهم هنگام خرید کشمش کارتونی

3نکته مهم هنگام خرید کشمش کارتونی در هنگام خرید کشمش کارتونی صادراتی، باید موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید. با ما همراه با سه نمونه از آنها آشنا شوید.

  • نرمی و تازگی

کشمش میوه خشک شده ای بوده که باید کاملا خشک و سفت باشد ولی باید نرمی و لطافت خود را حفظ کرده باشد، در هنگام خرید توجه داشته باشید که کشمش های کهنه و خشک را خریداری نکنید همچنین توجه به طعم و رنگ و بوی کشمش، می تواند به شما در انتخاب کمک نماید.

  • سلامت کشمش

در صورتی که کشمش شما خیلی کهنه باشد یا به درستی نگهداری نشده باشد، احتمال خرابی و ناسالم بودن آن بسیار زیاد است. در این مورد هم می توانید به ظاهر کشمش خود توجه داشته باشید، تغییر رنگ و طعم، کریستالی شدن و شکرک زدن، چسبندگی کشمش و مشاهده حشره یا تخم آن، کرم زدگی و مانند آن همگی می تواند نشان دهنده نامرغوب بودن کشمش باشد.

  • کشمش بدون ساقه

در صورتی که کشمش های بدون ساقه را خریداری کنید، دیگر لازم نیست که وقت زیادی را صرف جدا کردن ساقه از کشمش کنید؛ چرا که جداسازی کار راحت و بی دردسری نیست.

سفارش خرید کشمش کارتونی درجه 1

سفارش خرید کشمش کارتونی درجه 1 روش های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به ثبت سفارش کشمش کارتونی درجه یک و سویا طلای سفید گنبد خود بپردازید. یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع کشمش است، اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی‌ شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است. در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین کشمش را خریداری کنید و خریدی به صرفه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما