بزرگترین تولیدکننده کشمش سیاه با قیمت مناسب

کشمش سیاه، یکی از فرآورده های مقوی و مغذی به دست آمده از انگور سیاه است که در دسته خشکبار قرار گرفته و دارای مقادیر عظیمی کربوهیدرات می باشد. این محصول، همچنین به دلیل داشتن فیبر فراوان، به کاهش کلسترول بد خون کمک شایانی می کند. تاکستان، قطب تولید کشمش سیاه یا آفتابی است و این خشکبار و انجير تازه خشک درجه يک در این منطقه با قیمتی مناسب به فروش می رسد. بزرگترین تولید کننده این فرآورده غذایی، این محصول را با کیفیتی عالی و درجه یک تولید کرده و با نازل ترین قیمت به صورت عمده در معرض فروش می گذارد.

بزرگترین تولیدکننده کشمش سیاه با قیمت مناسب

هرآنچه باید در مورد کشمش بدانیم

هرآنچه باید در مورد کشمش بدانیم

کشمش و توت خشک سیاه، در واقع همان انگور خشک شده است که با توجه به نوع انگور و شرایط خشک کردن، انواع مختلف و گوناگونی دارد. این محصول، سرشار از انواع آنتی اکسیدان است که این مواد با رادیکال های آزاد تولید شده در بدن ناشی از استرس، اضطراب، بی خوابی و آلودگی هوا مبارزه کرده و از این رو از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کند. کشمش تیزابی، آفتاب خشک، سایه خشک و مویز از انواع مختلف این خشکبار است که هر کدام از آنها کاربردهای مختلف داشته و برحسب ذائقه های متفاوت تهیه می شوند.

کشمش پلویی، از دیگر انواع این خشکبار است که در صنعت غذایی و در طبخ بسیاری از خوراک های سنتی ایرانی کاربرد فراوانی دارد. این محصول سرشار از ویتامین های گروه B بوده و به دلیل داشتن “کروم” فراوان، باعث کاهش قند خون می شود. کشمش سبز، گونه ای دیگر از این خشکبار مقوی است که به دلیل داشتن فیبر فراوان، از بروز بیماری های گوارشی نظیر یبوست جلوگیری می کند.

در مجموع باید گفت که کشمش از دسته محصولاتی است که به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می شود که نوع اول به دلیل نداشتن دود گوگرد یا تیزاب، سالم تر بوده و بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرد. امروزه، شاهد فروش انواع این محصول به صورت عمده و فله ای یا بسته بندی در بازار هستیم که با قیمت های مناسب به فروش می رسند.

آنچه باید هنگام خرید کشمش سیاه بدانیم

آنچه باید هنگام خرید کشمش سیاه بدانیم

کشمش از هر نوعی که باشد، مملو از آهن، کلسیم، منیزیم و کربو هیدرات است که به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا، بسیار مورد استفاده عموم قرار می گیرد. این خشکبار، در تمامی فصول سال موجود است و متقاضیان جهت تهیه آن می توانند به خشکبار فروشی های مختلف مراجعه کنند. یکی از اقسام بسیار محبوب این فرآورده غذایی، کشمش سیاه است که از انگورهای سیاه مجلسی یا انگورهای شاهانی تهیه می شود. این محصول، به تقویت حافظه کمک کرده و از بروز زوال عقل در میان سالی جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: فروش کشمش زرد طلایی

کشمش سیاه یا مویز، محصولی است با طبع گرم و خشک که مصرف آن برای تمامی مزاج ها بلامانع است. این خشکبار، تمامی خواص انگور را یک جا در خود جمع کرده است. “آنتی سیانین”، یکی از ترکیبات موجود در این کشمش است که به افزایش قدرت حافظه و میزان یادگیری کمک شایانی می کند. در زمان خرید این محصول، باید تازگی و میزان کیفیت آن را مد نظر قرار داد. هرقدر محصول تازه تر باشد، گوشتی تر بوده و دارای رنگ و لعاب بهتری است. کشمش سیاه کهنه دارای بافتی خشک بوده و سطح بیرونی آن بسیار چروکیده است.

جهت تهیه این خشکبار به صورت عمده و کیلویی و با درجه کیفی بالا، باید به مراکز معتبر و شناخته شده موجود در سطح شهر مراجعه کرد. امروزه امکان سفارش این محصول از طریق سایت های اینترنتی نیز برای تمامی افراد امکان پذیر می باشد.

بهترین نوع بسته بندی کشمش برای صادرات

بهترین نوع بسته بندی کشمش برای صادرات

ایران، از کشورهایی است که پس از ترکیه و امریکا، در زمینه صادرات انواع خشکبار علی الخصوص کشمش فعالیت وسیع و گسترده ای دارد. در سال های اخیر، کشمش ملایر و تاکستان، به دلیل برخوردار بودن از درجه کیفی بالا و تعریف شده، به صورت عمده و بسته بندی به بسیاری از کشورهای همجوار از جمله عراق، پاکستان و افغانستان صادر شده است. بسته بندی های این محصولات، در عین مقاوم و مستحکم بودن در برابر ضربات احتمالی حین حمل و نقل کالا، بسیار شیک و تمیز می باشند.

بیشتر بخوانید: فروش کشمش سبز پیکانی

از مهمترین و بارزترین ویژگی های این بسته بندی ها، می توان به تاریخ تولید، تاریخ انقضا، وزن خالص محصول، میزان درجه کیفی، داشتن علامت سیب سبز سلامت و نشان استاندارد اشاره کرد. شایان ذکر است که تمامی این اطلاعات به زبان کشور مقصد بر روی بسته درج شده و از این رو مشتری می تواند به سهولت محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کند.

نحوه قیمت گذاری این فرآورده های غذایی، بستگی به وزن و کیفیت محصول دارد و هرقدر میزان درجه کیفی و وزن خشکبار بیشتر باشد، قیمت آن نیز طبعا بالاتر است.

شرکت صادراتی کشمش سیاه به خارج

شرکت صادراتی کشمش سیاه به خارج

 

بیشتر بخوانید: عرضه کشمش طلایی کاشمر

صادرات کشمش سیاه از سوی شرکت های تولیدی متعددی که به صورت پراکنده در سراسر نقاط مختلف کشور، فعالیت دارند انجام می گیرد. فعالیت صادراتی این کمپانی ها، سبب توسعه اقتصاد کشور می شود که همین امر خود گامی موثر در راستای حمایت از تولیدات ملی می باشد. این محصول، کیفیتی شناخته شده داشته و قیمت آن، متناسب با بودجه تمامی خانواده ها می باشد. شرکت صادراتی کشمش سیاه، این خشکبار را در برندهای گوناگون و در بسته بندی های مختلف وزنی به سایر کشورها ارسال می کند.

کشمش شانی، یکی از انواع کشمش های صادراتی است که از انگور شانی به دست می آید. این محصول، به دو صورت هسته دار و بدون هسته در بازار موجود است که اغلب به رنگ های قرمز تیره و سیاه یافت می شود. این خشکبار، حاوی ویتامین C فراوانی است و همچنین به دلیل داشتن رنگدانه های فراوان در پوسته ی بیرونی خود، حاوی آنتی اکسیدان های بالایی می باشد، از این رو مصرف مداوم این محصول، از بروز انواع سرطان ها در بدن انسان جلوگیری می کند.

شرکت های صادراتی انواع خشکبار، این محصولات را با درجه کیفی بالا، به صورت عمده به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس عرضه می کنند. لازم به یاد آوری است که مشتریان داخلی نیز می توانند جهت اطلاع از قیمت به روز این محصول، با مشاورین فروش کارگاه های تولیدی در ارتباط باشند. در حال حاضر، ارمنستان، افغانستان، عراق، کویت، آذربایجان و روسیه در زمره مشتریان این خشکبار قرار گرفته و از این رو، سالانه مقادیر انبوهی از این کشمش به این کشورها به صورت عمده صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما