خرید کشمش پلویی صادراتی ایرانی درجه یک در بسته بندی های مختلف

یکی از خشکبارهای که در ایران به صورت فراوان تولید می شود کشمش پلویی صادراتی ایرانی درجه یک است که طعم بسیار خوشی دارد و طرفداران زیادی در خود جای داده است ، از این رو فروش ان در بسته بندی های مختلف است که در همه فروشگاه ها ، مغازه ها به فروش می رسد کشمش پلویی را اکثرا افراد برای پلو استفاده می کنند که برای پلو طعم بسیار خوشایند می دهد و ارزش غذایی بسیاری دارد همچنین سرشار از ویتامینها، مواد مغذی، و بهبود مشکلات استخوانی است.خرید کشمش پلویی صادراتی ایرانی درجه یک در بسته بندی های مختلف

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش پلویی صادراتی

کشمش پلویی صادراتی کشمش همان انگور خشک است که از خشک شدن انگور کشمش به دست می آید میوه انگور انواع گوناگونی دارد که هر کدام طعم ، و ویژگیهای خاص خود را دارد انگور را به صورت طبیعی یا به صورت مصنوعی خشک می کنند کشمش تقریبا طعم انگور دارد ولی در اثر از دست دادن آب یکم از انگور شیرین تر است و فوایدش از انگور بیشتر است براساس داستانها کشمش به صورت تصادفی وقتی که بر روی انگور بر اثر آفتاب خشک شد کشف کردند.

یکی از میوه های خشک ولذیذ ایران کشمش است برای تهیه شیرینیها ، کیکها و سایر شیرینیها استفاده می کنند همچنین ممکن است از شیرینیهای کشمشی را خورده باشید که چقدر خوشمزه هستند بعضی از کشمشها رنگ تیره و برخی رنگ روشنی دارند با استفاده از این کشمشها می توانید انواع پلو های خوشمزه درست کنید.

کشمش برای قند خون تاثیر فوق العاده ای دارد، سیستم ایمنی بدن را به خوبی تنظیم می کند برای عملکرد روده تاثیر بسزایی دارد و رفع یبوست می شود برای افرادی که آلزایمر دارند کشمش توصیه می شود حافظه را به خوبی تقویت می کند بخاطر داشتن پتاسیم برای کاهش فشار خون به خوبی عمل می کند برای افرادی که سستی بدن دارند انرژی خوبی می دهد جلوگیری از پیری زودرس شده موجب شادابی و لطافت پوست می شود برای سرما خوردگی بسیار خوب و میان وعده عالی است دهان را خوشبو نگه می دارد موجب بهبود کم خونی می شود.

ایران در تولید کشمش صادراتی در رتبه سوم جهان قرار دارد همان طور که می دانید کشمش، از انگور به دست می آید کشمش در بازار ایران بسته به نوع انگور خشک می شود ‌و همچنین خرید و فروش کشمش ایرانی در طول سال امکان پذیر است برای اینکه بدانید محصول کشمش با کیفیت است باید کشمش از انگور رسیده در هوای آزاد بدون داشتن مواد شیمیایی به دست بیاید هر نوع کشمش مزایا و ویژگیهای مربوط به خودش را دارد که سبب خواستار کشور های خارجی و بین داخل کشور شده است کشمش فواید خاص خودش را دارد از جمله درمان و بهبود کم خونی، بهبود مشکلات استخوانی، جلوگیری از سرطانها، بهبود درد های معده است در این مطالب به شما انواع کشمشهای کشورمان را آشنا خواهیم کرد.

کشمش خورشیدی

کشمش خورشیدی از انگورهای خشک شده به دست می آید انگورهایی که از تابش مستقیم نور خشک می شوند و همچنین این کشمش خورشیدی کشمش صادراتی است و رنگ قهوه ای دارد.

کشمش مویز

کشمش مویز دو نوع دانه ای و بدون دانه ای است رنگ آن قهوه ای متمایل به زرد است کشمش مویز به عنوان کشمش صادراتی است و برای سلامت بدن تاثیر فوق العاده ای دارد.

کشمش سلطانی

کشمشهایی که رنگشان قهوه ای تیره و قهوه ای روشن است کشمش سلطانی هستند در آب گرم و در روغن سبز، کربنات پتاسیم فرآوری می شود و بعد در زیر آفتاب خشک می شود.

کشمش ملایری

در ملایر ایران این کشمش کشت می شود ، و رنگش سبز است این کشمش از انگور ملایری تهیه می شود فواید وخواص بسیار زیادی دارد.

کشمش طلایی

کشمش طلایی را با گوگرد فرآوری می کنند سپس به طور طبیعی زیر نور خشک می کنند و برای فروش به بازار انتقال می دهند.

کشمش کاشمری

کشمش سبز کشمش کاشمری است در سایه زیر غیر مستقیم نور خشک می شود گاهی وقتها این کشمش نیز با فرآوری گوگرد خشک می شوند.

محصول کشمش تنها اولین بار در ایران و مصر تولید شده است در کشور روم برای افرادی که مکانها را تزیین می کنند و در مسابقات ورزشی که برنده شدند به‌ عنوان پاداش کشمش می دهند در ایران کشاورزان زیادی مشغول تولید کشمش و انگور به روشهای گوناگونی هستند با کیفیت ترین کشمش در مناطق ملایر تولید می شود.

ایران سابقه چندساله در صادرات کشمش دارد و کشورمان در تنوع کشمش صادراتی رتبه اول جهان را کسب کرده است ، یکی از بخشهای عمده از صادرات خشکبار ایران را خرما، کشمش و پسته تشکیل می دهد کشمش جهان بیشتر از کشور های آلمان ، مصر، روسیه، اوکراین، کانادا، پاکستان، کویت ، اسپانیا، آلمان وارد می شود. همچنین کشور امارات و ترکیه تولید کننده و صادر کننده کشمش هستند بازهم این کالاها را وارد می کنند‌کشور استرالیا نیز کشمش های ایران را خودش بسته بندی می کند و از مارک خودش به کشور های دیگر منتقل می کند.

در اکثر سوپر مارکتها کشمشهای مختلفی با بسته بندیهای گوناگون به فروش می رسند کشمشهای طلایی را به غذا ها و شیرینیها استفاده می کنند ولی کشمشهای قهوه ای وقرمز به عنوان میان وعده استفاده می شود در مقایسه میوه های خشک، کشمش نسبت به دیگر میوه های خشک آنتی اکسیدان بیشتری دارد خشک کردن میوه انگور آنتی اکسیدان را نگه می دارد و باعث خواص بیشتر نسبت به انگور می شود آنتی اکسیدانهای موجود در کشمش باعث بهبود پوکی استخوانها و دیابت می شود همچنین با داشتن فیبر به هضم خوب غذا کمک و درد های معده را کاهش می کند.

در بعضی از بسته بندیهای کشمش نمی توانیم کشمش را تشخیص بدهیم که تازه است یا نه برای اینکه بفهمیم باید جعبه را فشار دهیم اگر سفت نبود یعنی انتخابمان خوب است همچنین با بالارفتن عمر کشمش خشک می شود اگر تکان دهید صداش در بیاید یعنی بیش از حد خشک شده است باید هنگام خشک کردن کشمش بسیار دقت کنید تا خیلی زود خشک نشود در جاهای تاریک و خنک نگهداری کنید برای اینکه به کشمش حشرات جذب نشود باید فعالیت حشرات را بررسی کنید از یخچال می توانید یک ماه استفاده کنید.

شرکت مان یکی از عرضه کنند گان انواع کشمش ایرانی است که به صورت عمده می فروشد و در این زمینه فعالیت بسیار خوبی دارد کشمش از طرفدار زیادی برخوردار است به همین دلیل سالانه بسیاری از کشمش به کشور های خارجی صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما