کشمش سبز قلمی کاشمر مرغوب درجه یک به عنوان بهترین میان وعده

یکی از محصولات بی نظیر که در شهرستان کاشمر تولید می گردد کشمش سبز قلمی مرغوب درجه یک است که اغلب افراد از آن به عنوان بهترین میان وعده در برنامه غذایی خود و عزیزانشان استفاده می کنند که در طول عمر از خواص درمانی و غذایی از آن بهره می جویند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش سبز قلمی کاشمر مرغوب درجه یک به عنوان بهترین میان وعده

کشمش سبز قلمی کاشمر

کشمش سبز قلمی کاشمر همانطور که مستحضرید کشمش سبز قلمی کاشمر جایگاه ویژه ای در میان انواع تولیدات کشمش در سایر نقاط کشور دارد که بدون شک از لحاظ کیفیت و قیمت در رده های برتر قرار داشته و مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان و تجار نیز می باشد.

کشمش سبز قلمی به صورت کاملا بهداشتی و ارگانیک از باغات و تاکستان‌ های این شهر تولید می شود معمولا تولید کنندگان اصلی آن سعی می کنند که این محصول را نمونه انگورهای بی دانه تهیه نمایند تا بر میزان کیفیت آن به طرز قابل ملاحظه ای بیفزایند.

این نوع از کشمش معمولا از انگور پیکامی و یا عسگری برداشت می شود که برای این منظور ابتدا میوه انگور رسیده و کامل شده را با رعایت تمامی نکات بهداشتی برداشت می نمایند سپس آن را به انتخاب خود تولید کننده به دو روش آفتاب و یا سایه خشک به فرآوری می رسانند.

پس انتخاب روش تولید، انگورهایی چیده شده را به محلولی که به شغا و یا تیزاب معروف است، آغشته نموده و بر روی ریسه های فلزی آویخته تا خشک گردد، البته ناگفته نماند که این پروسه از مدت زمانی طولانی برخوردار است.

شایان ذکر است که با پایان یافتن مرحله خشک شدن و ریختن، این محصول به دو صورت دستی و صنعتی پاکش شده و ضایعات آن جدا می گردد سپس برای بسته بندی در اوزان مختلف در کارتن های زیبا و شکیل روانه کارخانجاتی که در همین جهت تعبیه شده، می گردد و از آنجا به بخش انبارداری انتقال یافته تا در موعد مقرر روانه بازارهای هدف گردد.

حال که با روش تولید کشمش سبز قلمی کاشمر آشنا شدید خالی از لطف نیست که با خواص و ارزش غذایی آن هم به طور مختصر آشنا گردید با ما همراه باشید تا با ذکر چند مورد از این خاصیت‌ها زمینه مصرف بهینه آن را در برنامه غذایی خود و عزیزانتان فراهم سازید.

از گذشته های بسیار دور، گذشتگان و بزرگان ما کشمش را در برنامه غذایی خود گنجانده اند چرا که معتقد بودند که این محصول به دلیل طبع بسیار گرم خود می تواند گرما بخش بدن در فصول سرد سال باشد و آنها را از سرماخوردگی، پوکی استخوان، بی حالی و کرختی نجات دهد که باید اعتراف نمود که این عقیده صحیح بوده و موجب افزایش طول عمر آنها نیز گردیده است.

البته اگر این روزها با بیماریهای عفونی و یا ضعف در سیستم ایمنی بدن دست و پنجه نرم می کنید بهتر است که حتما مقداری از کشمش سبز قلمی را در طول روز استفاده نمایید چرا که ویتامین ث فراوانی را در خود نهفته دارد که خود در درمان این عارضه ها مثمر ثمر واقع شده است.

دیابت عارضه دیگری است که امروزه بسیار شایع می باشد که دلیل اصلی آن تغذیه نادرست و عادات غذایی غلط در کنار استرس و اضطراب بسیار بالا در زندگی است که می توان با جایگزینی آن به عنوان قندی طبیعی به مشکلات پیرامون این مبارزه پایان داد.

دغدغه دیگری که در حال حاضر قشرهای جوان جامعه را درگیر ساخته مسئله جوان سازی و عدم پذیرش زود رس است که کشمش سبز قلمی می تواند تا حدود زیادی به محقق شدن آن کمک شایانی نماید بنابراین از مصرف بهینه آن غافل نشوید.

اما امروزه اطبای طب سنتی و کارشناسان مجرب حوزه تغذیه علاوه بر تایید این موضوع چند خصیصه و خاصیت درمانی دیگر برای کشمش را ذکر کرده اند که از مهمترین آنها می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی آن اشاره نمود که عنصری شناخته شده برای پیشگیری و درمان انواع سرطان ها به حساب می آید.

همچنین آنها توصیه می کنند تا با قرار دادن کشمش در برنامه غذایی روزانه خود مانع از تضعیف عملکرد دستگاه گوارش بخصوص در افرادی که از زخم معده و نفخ آن رنج می برند، گردیم تا علاوه بر حفظ سلامتی خود از هزینه های گزاف پزشکی در امان باشیم.

لازم به ذکر و یاد آوری است که با رسیدن فصل سرد سال و نیز قرار گرفتن بسیاری از افراد در فضای باز بهتر است تا این خشکبار خوش طعم و مزه را به همراه سایر دانه های روغنی و غیره مخلوط کرده و در طول روز استفاده کنید تا علاوه بر انرژی بخشی به خوبی گرمای بدنتان را تأمین نماید.

اگر قادر به مصرف این نوع کشمش به صورت تکی و خام خواری نیستید می توانید از آن در کنار سایر انواع میوه های خشک و خشکبار و یا به صورت دسر و غیره استفاده نمایید تا از خواص ارزشمند تغذیه ای آن بی نصیب نمانید.

باید اظهار داشت که قیمت این محصول می تواند دلیلی بر افزایش حجم تقاضا و تولید آن باشد بنابراین محصول هر چه با کیفیت تر و قیمت مناسب تر مسلما پر متقاضی تر خواهد بود بنابراین این درخواست ها از دید تیزبین تولید کنندگان اصلی و هم چنین عاملین فروش آن به دور نخواهد بود و آنها تمام همت خود را به کار بسته اند تا علاوه بر کسب سود و منفعت برای خود، رضایت مندی این مشتریان را جلب نمایند.

برای اینکه بتوانید به اهداف سلامت محور این محصول دست یابید یقینا باید نوع با کیفیت و درجه یک آن را تهیه نمایید برای این منظور کافی است تا سری به وب سایت اینترنتی ما زده تا علاوه بر لذت بردن از دیدن کاتالوگ‌ های زیبا و جذاب ما، انتخابی آگاهانه و هوشمند داشته باشید که یقینا با صداقت گفتار و کیفیت عالی محصول ما در قیمتی عادلانه و منصفانه روبه رو خواهید شد.

پس همین حالا فرم سفارش خرید و ثبت میزان محصول مورد نیاز خود را که در پایان همین مطلب قرار گرفته است را با دقت لازم پر و تکمیل نمایید تا همکاران و دوستان ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار سازند و شما را مطابق میل و توان مالی تان راهنمایی کرده و در نهایت محصول مد نظرتان را محیا ساخته و به دستتان برسانند که به طور حتم رضایت و اطمینان خاطر شما عزیزان را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما