قیمت کشمش تیزابی طلایی و سبز درجه یک به صورت فله از بازار

کشمش انواع مختلف دارد، پرطرفدارترین نوع آن کشمش تیزابی طلایی و سبز است. این محصول منبع خوبی از انواع مواد مغذی بوده و همچنین در فرآیند پخت غذاها نیز از آن استفاده می نمایند. قیمت خرید کشمش تیزابی طلایی و سبز درجه یک به صورت فله، نسبت به بسته بندی مناسب تر می باشد. زیرا کارخانه ها برای بسته بندی کشمش تیزابی طلایی باید هزینه‌های جانبی را بپردازند. از این رو تهیه و خرید کشمش به صورت فله از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه تر می‌باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش تیزابی طلایی و سبز درجه یک به صورت فله از بازار

قیمت کشمش تیزابی

قیمت کشمش تیزابی انگور طول عمر بسیار کوتاهی دارد و ایرانیان از زمان قدیم برای نگهداری طولانی مدت انگور آن را خشک نموده و همچنین انواع کشمش را تهیه می کنند. کشمش در رنگ طلایی و سبز تولید می شود و جالب است بدانید که هر دو ناع خاصیت ضد سرطان زایی دارند. از این رو پزشکان مصرف مداوم کشمش را در برنامه غذایی توصیه نموده اند.

تمام عالی و بی نظیر کشمش سبب شده است تمامی گروه‌های سنی از جمله کودکان، زنان باردار و سالمندان تمایل بالایی برای مصرف کشمش داشته باشند و فروش این محصول در بازار داخلی و خارجی رونق گرفته است.

کشمش منبع خوبی از اسید فولیک و همچنین ویتامین بوده و مصرف مداوم آن باعث تقویت قوای جسمانی نیز می‌شود. این محصول به دلیل داشتن اسید فولیک باعث افزایش میزان گلبول سازی قرمز خون شده و همچنین مصرف آن سبب جلوگیری از بیماری آنمی و کم خونی نیز می شود.

انواع کشمش موجود در بازار بسیار مختلف و متنوع می باشند و مشتریان می توانند متناسب با نیاز و سلیقه خود این محصولات را سفارش بدهند. البته بیشتر مشتریان در هنگام تهیه و خرید کشمش به قیمت این محصول توجه دارند. از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت کشمش تیزابی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

روش خرید اولین عامل تاثیرگذار بر قیمت فروش کشمش تیزابی است. امروزه فروش اینترنتی در سراسر دنیا رونق گرفته است و از راحت ترین روش ها برای ایجاد ارتباط میان مشتریان و همچنین تولید کننده می باشد.

در زمان گذشته بیشتر مشتریان به دلیل فاصله های مکانی کشمش تیزابی را از واسطه ها خریداری می نموده اند و همچنین واسطه نیز برای کسب سود بیشتر کشمش تیزابی را با قیمتی بالاتر نسبت به کارخانه ارائه می‌دهد. ما به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کشمش تیزابی سبز و طلایی اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده ایم. شما می توانید مستقیماً این محصول را در کمترین زمان ممکن سفارش بدهید.

به طور کلی کشمش تیزابی فله قیمت مناسب و ارزان تری نسبت به کشمش های بسته بندی دارد و بیشتر مشتریان‌ این محصول را به صورت فله تهیه می کنند. زیرا اگر کشمش به صورت بسته بندی ارائه شود بنابراین کارخانه ها نیز باید هزینه‌های جانبی را برای بسته بندی نمودن بپردازند و همین موضوع باعث افزایش قیمت فروش کشمش تیزابی بسته بندی نسبت به فله می باشد.

کشمش فله علاوه بر داشتن قیمت مناسب یک ویژگی منحصر به فرد دارد، مشتریان در هنگام خرید به راحتی میتوانند، کیفیت کشمش آن را ارزیابی نموده و با اطمینان کافی از تازه و ارگانیک بودن این محصولات را خریداری کنند. این موضوع را در نظر بگیرید که اگر کشمش به مدت زمان طولانی در انبار نگهداری شده باشد بنابراین باعث خروج شهد و شکر درون کشمش شده و شهر سبب ایجاد چسبندگی میان دانه های کشمش نیز می شود.

هرچه کشمش تازه تر باشد بنابراین دانه های آن نیز جدا خواهد بود متاسفانه برخی از سودجویان زمانی که قیمت کشمش بسیار مناسب و ارزان می باشد، این محصولات را با قیمت ارزان تهیه نموده و همچنین با گذشت زمان و افزایش قیمت آن را در بازار ارائه می دهند و به دلیل نداشتن شرایط استاندارد در فرایند نگهداری شاهد کاهش کیفیت کشمش می باشیم.

کیفیت کشمش تیزابی نیز، یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش می باشد. به طور کلی هر چه دانه هایی کشمش درشت تر باشد، بنابراین مشتریان بیشتری نیز تمایل به تهیه و خرید خواهند داشت.

این موضوع را در نظر بگیرید که بزرگترین کارخانه های تولید کننده از انگور بدون هسته استفاده می نمایند و همچنین انگور بدون هسته قیمت بالاتری در بازار دارد و پس از تولید کشمش تیزابی به وسیله دستگاه های سورتینگ تمامی کشمش هایی که کیفیت پایینی دارند را جداسازی می کنند و کشمش را به صورت یکدست و کیفیت بسیار عالی و منحصر به فرد ارائه می دهند. در هنگام تهیه و خرید محصولات خوراکی هیچگاه نباید کیفیت را فدای قیمت نمایید.

میزان تولید کشمش تیزابی در سطح کشور نیز حائز اهمیت می باشد به طور کلی در برخی از سال ها میزان تولید انگور افزایش یافته و همین موضوع باعث می شود که میزان تولید کشمش در سطح کشور بیشتر باشد و همچنین در اواخر فصل تابستان به دلیل وفور کشمش تیزابی شاهد کاهش قیمت می باشیم.

با گذشت زمان و همچنین کاهش میزان تولید کشمش تیزابی در اواخر فصل زمستان شاهد افزایش قیمت هستیم. از جایی که کشمش تیزابی طول عمر بالایی دارد بنابراین شما می توانید آن را در اواخر تابستان تهیه نموده و در شرایط استاندارد در منزل آن را نگهداری کنید.

میزان صادرات نیز حائز اهمیت می باشد. به طور کلی کارشناسان پس از تامین نیاز بازار داخلی مازاد کشمش را به کشورهای مختلف صادر می‌نمایند. زیرا اگر میزان صادرات نسبت به تولیدات داخلی بیشتر باشد، بنابراین میزان کشمش در سطح کشور کمتر شده و همین موضوع باعث افزایش قیمت کشمش می شود.

نبود ثبات ارز در بازار داخلی و خارجی سبب شده است که قیمت محصولات خوراکی دائما در حال تغییر باشد و ما نتوانیم قیمت دقیق و روزانه این محصول را در وبسایت خود درج نماییم. شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید. البته ما در زمینه فروش کشمش برای مشتریان ثابت و دائمی نیز تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته‌ایم.

مشتریانی که کشمش را در حجم بالا سفارش بدهند می‌توانند این محصول را در کمترین زمان ممکن در محلی که از قبل مشخص نموده اند، دریافت نمایند. هرچه حجم سفارش کشمش بیشتر باشد. بنابراین قیمت آن نیز مناسب تر خواهد بود. از این رو تهیه و خرید کشمش در حجم بالا به صورت فله از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد. ما آمادگی همکاری با تمامی فروشگاه ها در سطح کشور را داریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما