خرید کشمش سبز قلمی کاشمر بسیار خوشرنگ و طعم

یکی از اصلی ترین فراورده های انگور که دارای تنوع زیادی می باشد و در دسته ی خشکبار ها قرار می گیرد کشمش است، کشمش سبز قلمی یکی از این انواع می باشد که در کاشمر برداشت زیادی دارد، کشمش سبز قلمی کاشمر علاوه بر رنگ زیبایی که دارد دارای طعم بی نظیری نیز می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش سبز قلمی کاشمر بسیار خوشرنگ و طعم

کشمش سبز قلمی کاشمر

کشمش سبز قلمی کاشمر کشمش سبز قلمی با خشک کردن انگور عسگری به دست می آید، این انگور دارای طعم شیرین و رنگ سبز می باشد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. کشمش سبز قلمی یک فراوری کاملا متفاوت با دیگر کشمش ها است، با توجه به طرفدارانی که این محصول دارد بازار فروش محصول نام برده بسیار پر رونق می باشد، و در شهرهای بزرگی همانند اصفهان، تهران، شیراز و… دارای مشتریان است. کشمش دارای مقداری آهن، فسفر، پتاسیم، روی، قند طبیعی، فیبر خوراکی، کولین، ویتامین های سی ئی کا، کلسیم، ویتامین های گروه B و موارد دیگری می باشد، این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که قابلیت جلوگیری از تخریب سلولی را دارا می باشد و مانع به وجود آمدن برخی از بیماری های می شود، مصرف کشمش باعث رفع کم خونی و یبوست می شود. قند موجود در کشمش همانند قند موجود در انجیر و میوه ها کاملا طبیعی است و باعث آسیب رساندن به بدن نمی شود، به همین دلیل است که توصیه می شود افرادی که از بیماری قند یا همان دیابت در عذاب هستند به جای مصرف دیگر قندها از کشمش مصرف نمایند.

کشمش یک میوه ی کاملا شیرین و رسیده است که پس از انجام عملیاتی آن را خشک و به صورت پاک شده و ارگانیک وارد بازار می کنند، این محصول معمولا از قیمت مناسبی برخوردار است و افراد خریدار با هر وضعیت اقتصادی که دارند توان خرید آن را دارا می باشند. کشمش سبز قلمی همان کشمشی است که از آن در اجیل ها استفاده می کنند این کشمش که محصول کاشمر است قابلیت این را دارا می باشد که سیستم ایمنی بدن را تقویت و باعث بهبود کارکرد حافظه شود.

در زمان خشک کردن کشمش مقداری اسید سیتریک به آن اضافه می کنند که مانع فساد شدن محصول می شود، به همین خاطر توصیه می شود که در زمان خرید حتما کشمش تازه خریداری کنید. برای تهیه ی کشمش سبز قلمی از امولسیون سرد استفاده می شود که دارای ترکیباتی همانند روغن کشمش، کربنات پتاسیم است، که پس از خشک نمودن کشمش و تمیز کردن محصول را درون ترکیبات نام برده فرو می کنند تا یک محصول کاملا ارگانیک و تمیز و همچنین با کیفیت به دست بیاید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما