قیمت خرید کشمش پلویی صادراتی در فروشگاه های معتبر

امروزه قیمت خرید کشمش پلویی صادراتی بسته به عوامل متعددی است که از سویی تولید کنندگان اصلی آن تعیین می گردد که شامل: نوع برند، میزان کیفیت، انواع بسته بندی، حجم و وزن بسته، نحوه و نوع عرضه و تقاضا، ه‍زینه های نگهداری و غیره می باشد. آن چه که حائز اهمیت می باشد نحوه و میزان عرضه و تقاضای کشمش ممتاز است که معمولاً به صورت عمده و مستقیم بوده تا با حذف دلال ها از قیمتی بسیار منصفانه و مناسب برخوردار گردد.

قیمت خرید کشمش پلویی صادراتی در فروشگاه های معتبر

همه چیز درباره انواع با کیفیت کشمش موجود در بازار

همه چیز درباره انواع با کیفیت کشمش موجود در بازار

کشمش را به انواع زیر تقسیم‌ بندی می‌ کنیم:

  1. کشمش قلمی و یا تیزابی که انگوری با رنگ زرد و یا دودی است.
  2. کشمش آفتاب خشک، انگور بدون هسته است که این نوع کشمش را در زیر نور خورشید خشک می‌ کنند و رنگ قهوه‌ ای دارد.
  3. نوع دیگری از کشمش، کشمش سایه ‌خشک است؛ این نوع کشمش بعد از خشک شدن همان رنگ سبز را دارد و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.
  4. مویز کشمشی است که از انگورهای سیاه و یا قرمز که به انگور های مجلسی هم معروف هستند و یا انگور های شاهانه به دست می‌ آید؛ همچنین نسبت به سایر کشمش‌ ها دارای حبه ‌های درشت‌تر است و بیشتر حالت گوشتی دارد.

انواع مختلفی از کشمش‌ ها را بیان کردیم که هر کسی بر حسب سلیقه و ذائقه خودش می‌ تواند آنها را استفاده کند. باید این‌ موضوع را در نظر بگیرید که انواع کشمش‌ های ذکر شده کاربردهای بسیار زیادی دارند ولی کشمش تیزابی را به مقدار کمتری مصرف می‌ کنند زیرا این نوع کشمش درون تیزاب و همراه با گوگرد خشک شده‌ است؛ بنابراین برای سلامتی انسان ضرر دارد.

بررسی انواع پرفروش کشمش تازه

بررسی انواع پرفروش کشمش تازه

کشمش دارای انواع مختلفی می باشد و با توجه به رقم و نحوه خشک کردن انگور در رنگ، طعم و کیفیت های مختلفی در بازار یافت می شود؛ کشمش آفتابی، کشمش دودی، کشمش سبز، کشمش سایه خشک، مویز سیاه، کشمش زرد تیزابی از مهم ترین و پر فروش ترین انگور های خشک شده موجود در بازار های کشور ما می باشند.

کشمش زرد، از باکیفیت ترین این محصول به شمار می رود؛ کشمش زرد به روش تیزابی و کاملا صنعتی فرآوری می گردد. در روش تیزابی انگور ها سریع تر خشک شده از این رو کمتر در معرض میکروب و باکتری ها قرار می گیرد؛ علاوه بر این کشمش زرد دارای رنگ و طعم طبیعی انگور می باشد و بیشتر از انگور سفید بی دانه تولید می گردد از این رو بسیار مناسب برای طبخ در کنار پلو نیز می باشد.

کشمش سبز ارگانیک از پر فروش ترین کشمش های موجودی در این شرکت می باشد؛ این محصول معمولا از انگور های تولید شده در شهرستان کاشمر و ملایر تولید می شود. کشمش سبز از لحاظ ظاهری سایز کشیده و رنگ سبز دارد از این رو بسیار مناسب برای کاربرد در آجیل می باشد که وجود ویژگی های ذکر شده در فرآیند صادرات آن به اقصی نقاط دنیا بسیار مورد توجه است.

مرکز فروش کشمش پلویی صادراتی در تمامی نقاط ایران

مرکز فروش کشمش پلویی صادراتی در تمامی نقاط ایران

کشمش پلویی صادراتی توسط مرکز فروش معتبری در تمامی نقاط ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم پخش می شود که این مرکز توزیع عمده و مستقیم این محصول را به توزیع خرده و فیزیکی ترجیح می دهد چرا که واسطه ها در این بین نقشی ندارند و محصول مورد نظر از تولید به مصرف می رسد از طرفی مشتریان می توانند اطلاعات کامل کشمش پلویی را از فروشنده کشمش دریافت کنند.

امروزه وبسایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین از جمله معتبر ترین فروشندگان این محصول در بستر فضای مجازی شناخته می شود زیرا توانسته است شرایط خرید راحت و کم هزینه ای را برای خریداران عمده فراهم کند و در قبال عرضه صحیح سود خوبی را به دست آورد این مرکز به طور تمام وقت پاسخگوی نیاز مشتریان خود می باشد.

اگر شما هم قصد خرید کشمش عمده اعلا به صورت فله ای دارید بهتر است از طریق همان صفحه با توزیع کننده اصلی در ارتباط باشید و پس از مشاهده اطلاعات کامل و بررسی کیفیت و قیمت آن را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما