فروش مستقیم کشمش سبز ارگانیک

کشمش یکی از فرآورده های بدست آمده از انگور است که در رنگ های سبز، سیاه، قهوه ای و زرد در بازار موجود میباشد. در تهیه کشمش سبز ارگانیک هیچ گونه افزودنی مانند تیزاب و گوگرد استفاده نشده از این رو این محصول به این نام معروف است. البته کشکش سبز نیمه ارگانیک و گردو چندلر نیز در بازار موجود است که به اندازه کشمش ارگانیک پرطرفدار نیست‌. فروش مستقیم کشمش ارگانیک فرآوری شده از درب کارخانه تولیدی به صورت بسته بندی و با قیمتی مناسب صورت می گیرد. این محصول ارگانیک مختص شهرستان کاشمر واقع شده در جنوب غربی خراسان رضوی است.

فروش مستقیم کشمش سبز ارگانیک

ارزش غذایی کشمش سبز تازه

ارزش غذایی کشمش سبز تازه کشمش سبز تازه و سویا طلای سفید گنبد دارای خواص و ارزش غذایی بالایی می باشد از این رو مصرف آن به عنوان نوعی تنقلات سالم و میان وعده مقوی به تمامی رده های سنی پیشنهاد می شود. این محصول تاثیراتی مثبت بر سلامت افراد داشته و به تقویت بنیه بدنی کمک فراوانی می کند.

کشمش سبز حاوی آهن فراوانی است به همین دلیل مصرف روزانه یک مشت کشمش، از بروز کم خونی جلوگیری کرده و مانع از ضعف عمومی و خستگی مفرط فرد می شود.
بیشتر بخوانید: کشمش تیزابی طلایی

آنتی اکسیدان های پلیفلنیک موجود در کشمش سبز از بروز آسیب های احتمالی ناشی از رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری کرده و از این رو بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان دستگاه گوارش و کولون با مصرف این تنقلات پیشگیری می شود.

کشمش سبز همچنین سرشار از فیبر است. صد گرم این محصول حاوی 5 گرم فیبر است. فیبر کشمش باعث تحریک روده ها شده و از این رو سلامت دستگاه گوارش با مصرف کشمش تضمین می شود.

صادرات انواع کشمش سبز ارگانیک

صادرات انواع کشمش سبز ارگانیک

قیمت کشمش سبز بسته به میزان درجه کیفی و نیز سایز و اندازه آن در بازار متغیر است. هرقدر کشمش سبز تازه تر، مرغوب تر و درشت تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. این محصول به شرط داشتن شرایطی از جمله: تمیز و بهداشتی بودن، داشتن طعم و مزه خوب، ارگانیک بودن و نیز رطوبت کنترل شده به سایر کشورها صادر می شود.

این محصول انواع مختلفی داشته و صادرات انواع کشمش سبز ارگانیک در بسته بندی های کاملا مجزا همراه با نشان استاندارد و تاییدیه مهر سلامت به سایر کشورها از جمله عراق و ترکیه با قیمتی مناسب انجام می شود. صادرات این محصول به کشورهای همسایه در طی سالهای اخیر کمک شایانی به اقتصاد کشور ایران کرده است.

باید خاطر نشان کرد که انواع کشمش سبز ارگانیک در بازارهای داخلی نیز به اشکال مختلف عمده و بسته بندی به فروش می رسد و شهروندان عزیز می توانند به سهولت این محصول را از خشکبار فروشی ها تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما