عرضه کننده کشمش سبز عمده

به انگور خشک شده کشمش می گویند.انواع مختلف کشمش در بازار موجود می باشد که هرکس با توجه به ذائقه و سلیقه ی خود می تواند اقدام به خرید کشمش نماید.

عرضه کننده کشمش و گردو چندلر عمده نیز انواع مختلف از این محصولات را با کیفیت و قیمت متفاوت عرضه می نماید تا خریدار قدرت خرید داشته باشد و بتواند محصول را با توجه به سلیقه و شرایط خود خریداری نماید.

عرضه کننده کشمش سبز عمده

ارزش غذایی انواع کشمش سبز

ارزش غذایی انواع کشمش سبز انگور پس از اینکه خشک شود نه تنها خواص خود را ازدست نمی دهد بلکه به خواص آن نیز افزوده می شود. کشمش سبز به کشمشی گفته می شود که در سایه، آفتاب و یا تیزابی خشک شده باشد.

بهترین نوع کشمش از بهترین انگور بدست می آید. انگور ملایر نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان شهرت دارد و سهم بسزایی در صادرات دارد.برای تهیه ی کشمش سبز درجه یک باید ابتدا انگور ها قبل از خشک شدن بصورت کاملا تمیز مورد شستشو قرار گیرند.

شستشوی انگورها می تواند از طریق آب ولرم یا شوینده های مناسب صورت گیرد.برای خشک کردن کشمش ها این نوع محصولات را به همان شکل خوشه ای یا بصورت جدا کردن دانه انگور از خوشه خشک کرده که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارد.

طبع کشمش سبز گرم می باشد و دارای خواص بیشماری می باشد.کشمش ها سرشار از ویتامین ها، کلسیم، منیزیم، املاح و مواد مغذی زیادی هستند و می توان برای درمان بیماریها از ان بهره برد. برخی از مهمترین خاصیت های کشمش سبز عبارت اند از:

  • درمان ضعف و خستگی بدن
  • کاهش وزن
  • در درمان پوکی استخوان و پیشگیری از کاهش استرس در افراد
  • تامین انرژی بدن
  • تقویت حافظه
  • جلوگیری از پیری زود رس
  • کشمش مزه ی شیرینی دارد و با توجه به ذائقه ی افراد مخصوصا افراد دیابتی میتوانند بجای قند و شکر بهترین گزینه برای مصرف با چای می باشد.

شرکت کشمش سبز فله ای در نقاط مختلف کشور وجود دارد که با توجه به کیفیت کشمش های خود قیمت های متفاوتی محصول خود را عرضه می کنند و در اندازه های وزنی کشمش سبز ۲۰۰ گرمی محصول را عرضه می نماید.

فروشگاه مرکزی کشمش سبز عمده

فروشگاه مرکزی کشمش سبز عمده برای خرید عمده ی کشمش و سویا طلای سفید گنبد ابتدا باید تحقیقات زیادی را درباره ی مرکز های فروش این محصول انجام داد تا از بهداشتی بودن و مرغوب بودن انگور مصرفی اطمینان کامل بدست اید.

نرخ کشمش سبز به عوامل زیادی وابسته است از جمله ان می توان به فله ای یا بسته بندی بودن کشمش،نوع انگور کشمش شده،بهداشتی بودن ان و…اشاره نمود.

کشمش را هم در داخل کشور به فروش می رسانند و هم به کشورهای دیگر صادر می کنند که محصول صادراتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

فروشگاه مرکزی کشمش سبز عمده در نقاط مختلف کشور دایر می باشد و محصولات خود را بیشتر به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید تا قیمت تمام شده کمتر گردد.

1

  1. سلام وقت بخیر
    خیلی دوست داشتم و سفارش دادم کشمش سبز را سفارش عمده دادم خیلی عالی بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما