خرید بدون واسطه کشمش کیلویی از معتبرترین فروشگاه

کشمش همان میوه خشک شده انگور تازه است و مواد معدنی و ویتامین های فراوانی دارد. کشمش انواع مختلف دارد و می توان از آن، هم به عنوان تنقلات استفاده کرد و هم از نوع بی دانه آن برای پخت انواع مختلف پلو بهره برد. علاوه بر این ها برای درست کردن کیک و شیرینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خریداران می توانند با خرید کشمش کیلویی از تخفیفات ویژه فروشگاه های معتبر استفاده کنند، یا با مراجعه مستقیم به تولید کننده های این محصول بدون واسطه و با قیمت مناسب تر کشمش مورد نیاز خود را تهیه کنند.

خرید بدون واسطه کشمش کیلویی از معتبرترین فروشگاه

قطب تولید کشمش در ایران

قطب تولید کشمش در ایران کشمش انواع مختلفی دارد که عبارتند از کشمش سبز، کشمش زرد، کشمش پلویی، کشمش تیزابی، کشمش دودی، که هریک خواص و موارد مصرف خاص خود را دارد. شهرهای گوناگونی نیز هستند که به تولید انواع کشمش اشتغال دارند و آن را کاشت و برداشت می کنند.

بدون شک شهرستان کاشمر واقع در استان خراسان رضوی را می توان به عنوان قطب تولید کننده کشمش معرفی کرد. کشمش تولید شده در این شهر بسیار مرغوب و با کیفیت است و نه تنها در ایران، بلکه در خارج از کشور نیز زبانزد است و طرفداران زیادی دارد. کشمش سبز قلمی کاشمر بسیار خوشمزه، شفاف و بر خلاف نمونه های مشابه خود، بدون هسته است.

شهرستان ملایر در استان همدان نیز، یکی دیگر از تولید کننده های به نام انگور و کشمش است که از این شهر با نام شهر خوشه های انگور یاد می کنند. کشمش پلویی این شهرستان در هیچ جای دنیا یافت نمی شود. شهرستان ملایر در واقع مرکز کشمش صادراتی محسوب می شود.

علاوه بر ملایر و کاشمر که در صدر جدول تولید کشمش قرار دارند، مناطق دیگری نیز هستند که در زمینه تولید انواع کشمش فعالیت دارند، مانند زنجان، بناب، تاکستان و آذربایجان غربی. کشمش های تولیدی این شهرها نیز در نوع خود بی نظیرند. کشمش پلویی ریز زنجان یکی از انواع کشمش است که در اروپا نیز می توانید آن را بیابید.

بررسی میزان ارز آوری کشمش با صادرات آن

بررسی میزان ارز آوری کشمش با صادرات آن محصولات کشاورزی هر ساله سهم عمده ای در صادرات و ارز آوری به داخل کشور دارند. کشمش یکی از این محصولات است که در سال گذشته چیزی حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشت. حتی اگر به این محصول مانند زعفران و پسته توجه بیشتری شود، قطع به یقین در صادرات و ارزآوری رتبه بالاتری نیز خواهد داشت.

اگر بگوییم چرخه اقتصادی کشور بر پایه صنعت کشاورزی می چرخد پر بیراه نگفته ایم. پس باید دولت اهتمام بیشتری به این صنعت بدهد و از کشاورز بیشتر حمایت کند. می دانیم که در این ایام خشکسالی بیشترین ضرر را کشاورز متحمل می شود.

کمبود آب و خشکسالی باعث می شود کشاورزان کاشت محصولات خود را به نصف برسانند، چون قادر به آبیاری محصولات خود نیستند و این هم به ضرر کشاورزان و هم به ضرر دولت و ملت است چون نه تنها نیاز مصرف کننده داخلی تامین نمی شود که دیگر محصولی برای صادرات وجود نخواهد داشت و صادراتی نباشد ارزآوری نیز در پی نخواهد داشت.

فروش ویژه کشمش کیلویی با قیمتی استثنایی

فروش ویژه کشمش کیلویی با قیمتی استثنایی حال که با انواع کشمش و مناطق تولید کننده این محصول تا حدودی آشنا شدید بد نیست کمی هم درباره بازار خرید و فروش آن بدانید. تولید کننده های کشمش، انواع محصولات خود را هم به صورت فله ای و هم بسته بندی روانه بازار می کنند تا به دست مصرف کننده برسد.

در این‌ میان دلالان و سود جویانی هستند که همیشه باعث افزایش قیمت محصولات هستند که این هم به ضرر مصرف کننده و هم تولید کننده است، پس برای اینکه دست این واسطه گرها کوتاه شود سعی کنید همیشه محصولات مصرفی خود را مستقیم از خود تولید کننده ها خریداری کنید یا از طریق نمایندگی های معتبر اقدام به خرید کنید تا سود حاصله به تولید کننده برسد و با این روش از تولید داخلی نیز حمایت کنید.

1

  1. سلام وقتتون بخیر سایتتون کارش خیلی خوبه محصولات با کیفیت رو با قیمت مناسبی عرضه می کنه ممنون ازتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما