قیمت روز کشمش پلویی صادراتی با کیفیتی عالی

قیمت کشمش پلویی صادراتی با توجه به کیفیت این محصول، نوسانات ارز، مقدار کشمشی که خریداری می‌ کنید و شیوه خرید آن و… متفاوت می باشد. این محصول یکی از انواع کشمش های تولید شده در کشور می‌ باشد که در پخت انواع غذا ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و طعم شیرین دلپذیری دارد. املاح معدنی و ویتامین های موجود در این کشمش و گردو چندلر، موجب شده تا این محصول خواص و فواید فراوانی برای بدن به همراه داشته باشد.

قیمت روز کشمش پلویی صادراتی با کیفیتی عالی

بهترین نوع بسته بندی جهت صادرات کشمش مرغوب

بهترین نوع بسته بندی جهت صادرات کشمش مرغوب بهترین نوع بسته بندی برای صادرات کشمش مرغوب و سویا طلای سفید گنبد، بسته بندی می باشد که از ضخامت و استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد و در برابر فشار ها، کشیدگی یا ساییدگی، تماس با اجسام نوک تیز و… که ممکن است در حین حمل و جابجایی محصول اتفاق بیافتد، آسیبی نبیند و پاره نشود و مقاومت بالایی داشته باشد.

بسته بندی محصول باید کاملا بهداشتی باشد و به خوبی پلمپ شده باشد و محصول را از ورود آلودگی ها، گرد و غبار و در برابر نم و رطوبت و… به خوبی حفظ کند و موجب خراب و فاسد شدن محصول و کاهش ارزش غذایی آن نشود.

پلاستیک هایی که برای بسته بندی کشمش به کار گرفته می شوند، باید با مواد اولیه خوب و مرغوب تولید شده باشند و اثر مخربی روی محصول نگذارند و در طولانی مدت موجب تغییر در طعم و کیفیت کشمش ها نشوند.

پارامتر های تعیین کیفیت انواع کشمش در بازار

پارامتر های تعیین کیفیت انواع کشمش در بازار از پارامتر های تعیین کیفیت انواع کشمش در بازار می توان به این موارد اشاره کرد که هرچه کیفیت محصول بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر است. کشمش هایی که در شرایط مناسب تولید می‌ شوند و در فرآیند تولید آن ها از مواد افزودنی و نگهدارنده کمتر استفاده شده باشد و محصول ارگانیک تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

اگر کشمش در شرایط ویژه و کاملا بهداشتی خشک شود و در تولید آن اصول و استاندارد های لازم به خوبی رعایت شوند، کیفیت محصول تولید شده بالاتر می رود و قیمت آن هم افزایش پیدا می کند. میزان تمیز بودن کشمش و گوشتی بودن آن هم، از دیگر پارامتر هایی است که قیمت آن را تعیین می‌ کند.

مقدار خرید محصول هم، از دیگر مواردی است که در کاهش یا افزایش قیمت آن تاثیر گذار می باشد. اگر مشتریان گرامی خرید این محصول را به صورت عمده و کلی انجام دهند، به دلیل کاهش برخی از هزینه‌ ها از جمله حمل و نقل و بسته بندی و… قیمت آن کاهش چشم گیری پیدا می‌ کند و ارزان‌ تر می‌ شود.

همچنین اگر خرید این محصول به صورت مستقیم از تولید کننده انجام شود و دست واسطه ها و دلالان در فرآیند خرید کوتاه شود، قیمت آن بسیار ارزان تر خواهد شد و مشتریان گرامی می توانند با قیمت تولیدی آن را خریداری نمایند و از مزیت های فراوان آن بهره ببرند.

فروش ویژه کشمش پلویی صادراتی با قیمتی استثنایی

فروش ویژه کشمش پلویی صادراتی با قیمتی استثنایی کشمش پلویی صادراتی در فروش های ویژه و با قیمت استثنایی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌ گیرد و شامل تخفیفات بالایی می‌ شود. به همین دلیل اگر خرید این محصول در فروش‌ های ویژه انجام شود، قیمت آن ارزان تر و مقرون به صرفه تر می گردد.

این محصول به دلیل اینکه برای سلامت قلب، جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ ها و بیماری‌ ها، کاهش سکته های قلبی و مغزی، کنترل فشارخون و… مفید و سودمند می‌ باشد، بازارفروش داغی دارد و محصولی بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد که علاوه بر داخل کشور در نقاط گوناگون جهان و بازار های خارجی هم، مشتریان و متقاضیان بسیاری دارد.

انواع کشمش پلویی آفتابی که با کیفیت بی نظیر و بی رقیبی تولید می شوند، در حجم بالا به کشور های مختلف صادر می شوند و پس از طی رویه صادرات و پرداخت هزینه و نرخ ترخیص کاری و… به دست مشتریان خارجی می رسد و همواره مورد رضایت و استقبال آن ها قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما